Bijna een week voorbij - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Hannah Oligschläger - WaarBenJij.nu Bijna een week voorbij - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Hannah Oligschläger - WaarBenJij.nu

Bijna een week voorbij

Door: hjfolig

Blijf op de hoogte en volg Hannah

22 Januari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Brighton

Het is alweer een paar daagjes sinds mijn laatste blog en in de tussentijd is er veel gebeurd.

Woensdag hebben we weer een aantal huizen bekeken en donderdag zelfs een contract ondertekend! we gaan nu wonen in kemp town, een exentriek gedeelte van Brighton.

Ons appartement ligt ongeveer 200 meter lopen van het strand af en binnen een kwartier ben je in het centrum. We hebben ook al de essentiele dingen gehaald (tosi-ijzer, strijkijzer en een waterkoker)

Gisteren zijn we naar school geweest en hebben we (opnieuw) kennis gemaakt met onze begeleider, Dave.

Vandaag hebben Chelsea en ik eens voor ons zelf gewinkeld, in Brighton zijn heel veel 'hippie' achtige winkels en zeer veel charity shops waar je heel goedkoop boeken kan krijgen. (pap. mam, als jullier hier komen zullen jullie wel wat extra spullen alvast mee terug moeten nemen :P)

morgen gaan we onze spullen inpakken en zorgen dat we maandagochtend georganiseerd naar ons nieuwe plekje kunnen verhuizen. Omdat ik nog niet weet wanneer we internet hebben daar kan het wat langer duren tot hier een nieuwe blog komt te staan.

Kus!
Hannah

• 23 Januari 2011 - 14:25

Priscilla:

Oooh lijkt me echt zeer nice om zo dicht bij het strand te wonen! :) Lijkt me super mooi! :D En heb je al wat mooie plaatjes daar kunnen schieten? :P Kan me nog herinneren dat je in Eindhoven wel es mooie foto's had gemaakt in het park. Liet je ooit op je laptop zien :P

Maarre, tosti ijzer??? :P Is de kaas wel lekker? :P Of hebben jullie zelf wat meegenomen?

Maar verder nog spannende dingen beleefd? :P Haha heb je ook al les gehad van Kate? Ik vind Dave en Kate zoooo leuk! :)