Verhuizen, internet en Starbucks - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Hannah Oligschläger - WaarBenJij.nu Verhuizen, internet en Starbucks - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Hannah Oligschläger - WaarBenJij.nu

Verhuizen, internet en Starbucks

Door: hjfolig

Blijf op de hoogte en volg Hannah

27 Januari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Brighton

Afgelopen maandag was het dan eindelijk zover, we gingen verhuizen naar ons nieuwe plekje!

Met de hulp van Richard (de vriend van de vriend van de moeder van Chelsea..) zijn we met twee keer heen en weer rijden verhuisd.

Het nieuwe appartement is echt geweldig, hoge plafonds, veel ramen en een mooie badkamer. Chelsea en ik hebben samen nog een heel bed de trap op gesleept aangezien we er een te weinig hadden.

Ook gingen we op maandag op zoek naar internet voor in ons appartement, dit bleek moeilijker dan verwacht doordat we geen Engelse bankaccount hebben en geen heel jaar blijven. Dachten we eindelijk dat we de perfecte oplossing hadden gevonen, een dongel, blijkt dat de zendmast bij ons in de buurt gerepareerd wordt en dus nog niet werkt! Dus tot die tijd vermaken we ons prima in de Starbucks, waar je met een klantenkaart ook gratis mag internetten!

Deze week hebben we ons ook geregistreerd op school en hebben we onze officiele schoolpas gekregen. Onze lessen beginnen pas op 7 februari dus we hebben nog een hele tijd om Brighton te verkennen, in de King en Queen pub voetbal te kijken en te winkelen.

Maandag gaan Chelsea en ik ook nog naar Birmingham en Nottingham, het eerste tripje is dus al gepland. Doordat we een railcard hebben, is dit gelukkig een stuk goedkoper!
Misschien is de NS in Nederland zo slecht nog niet...

Ik zal nu nog maar eens wat te drinken gaan halen, zit hier al bijna 1,5 uur met een cakeje.

Tot snel!
Kus, Hannah

• 30 Januari 2011 - 13:50

Je Tante Ine:

Hey Hannah, ik zie dat je het al goed voor mekaar hebt. Ik zou die internet aansluiting maar laten, starbucks is veel leuker (en lekkerder!). Geniet lekker van het weekje vrije tijd.
    Groetjes Hub en Ine

• 30 Januari 2011 - 14:00

Je Nichtje Sanne:

Hey!
    Nu pas je site gevonden! Leuk om te lezen dat je een nieuwe stad eigen aan het maken bent en geniet van de heerlijke coffee & cakes!

Liefs, San

• 30 Januari 2011 - 18:04

Jo:

Hannah,
    We volgen je,,,,,,
    Maak er wat van en veel plezier,
    Groeten en veel fun,
    Knuffel Opa enOma.

• 02 Februari 2011 - 14:42

Karin Hendrix:

Hoi Meissie,
    Fijn dat je een fijn plekje zo snel gevonden hebt. Nu de communicatie nog op orde. Wat een prima service van Starbucks! jij bent nu zeker ook fan van ze.
    Niet te veel brownies eten daar. Groetjes, knuf en tot mails, skype, sms of gewoon aan de telefoon, kus MAM