Bijna 3 weken voorbij - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Hannah Oligschläger - WaarBenJij.nu Bijna 3 weken voorbij - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Hannah Oligschläger - WaarBenJij.nu

Bijna 3 weken voorbij

Door: hjfolig

Blijf op de hoogte en volg Hannah

03 Februari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Brighton

Hallo iedereen!

Maandag zitten Chelsea Koen en ik hier alweer drie weken, wat gaat het toch weer snel!

Het appartement is nu echt ons plekje, veel fotos aan de muur en de keuken is ingericht. Naar een stofzuiger wordt nog druk gezocht, hebben we toch wel nodig met vloerbedekking.

Deze maandag zijn we, Chelsea en ik, naar Birmingham en Nottingham geweest, was erg gezellig. In Birmingham zijn we naar klasgenoten geweest en daarna naar Nottingham om daar te overnachten.

Internet werkt nog steeds niet in de flat dus de tripjes naar starbucks zijn nog niet verleden tijd!

Maandag beginnen de eerste lessen en dan kan het echte leven beginnen!

Niet erg veel te melden jammer genoeg maar ook niet heel veel gedaan :P

Kus!

• 03 Februari 2011 - 19:40

Ben:

Hey starbuckgirl, wat is er leuker dan te werken (o ja daar waren jullie nog niet mee bezig) vanuit een cafe. Eigenlijk zul je dan wel aan de koffie moeten. Ben benieuwd naar je echte studenten leven. Eindelijk aan de talk with the Brits. knuf. Pap

• 10 Februari 2011 - 12:06

Ine:

Hoi Hannah, je laatste bericht vandaag pas gelezen. Lig sinds die dag ziek in bed!!Fijn dat het zo goed gaat met jou en je vrienden. Maar het ' echte' leven is volgens mij nu echt begonnen, toch? Studeren tussen de english boys and girls. Hoe bevalt het schooluniform?? Hoe zijn de docenten? Is het anders dan in Nederland?
    Je ziet, ik lig in bed en heb weinig anders te doen dan mijn lievelingsnichtje met vragen te bestormen!
    Meid, geniet er lekker van.
    Dikke kus, tante Ien.

• 10 Februari 2011 - 12:13

Jan Linders:

Hi Hannah

Glad to hear/read that you had a flying start in Brighton. Hope to read more about student life and classes at Brighton University shortly! Keep us posted, greetz, Jan

P.S. could you please ask Chelsea and Koen to send me their blog addresses?
    thanks a lot!