Treinen, huizenstress en heuvels - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Hannah Oligschläger - WaarBenJij.nu Treinen, huizenstress en heuvels - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Hannah Oligschläger - WaarBenJij.nu

Treinen, huizenstress en heuvels

Door: hjfolig

Blijf op de hoogte en volg Hannah

18 Januari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Brighton

Gisteren was het dan eindelijk zo ver, de grote reis kon beginnen!

Nadat we om afscheid genomen hadden pakten Chelsea en ik onze eerste trein van de dag, die naar Tilburg. Koen kwam direct naar Roosendaal en vanaf daar gingen we door naar Brussel/London/Brighton.

De treinreis viel best mee, alleen erg veel tunnels wat niet erg fijn was voor je oren.

Op het station van Brighton werden we opgehaald en naar ons tijdelijke huis gebracht. Tijdens het auto ritje viel het ons al op dat Brighton ontzettend heuvelachtig is.
Ons huis ligt bovenop een van die heuvels, waardoor we wel een geweldig uitzicht hebben!

Vandaag hebben we onze eerste viewing en gaan we naar een studentenorganisatie om te kijken of het wat is. De huurprijzen zijn hier ontzettend hoog en dan moet je nog maar kijken of het inclusief is!

Ik zal laten weten als de zoektocht van vandaag iets opgeleverd heeft!

Kus, Hannah